Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10953/427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTejada-Molina, Gabriel-
dc.contributor.authorRisueño-Martínez, Jesús-J.-
dc.contributor.otherUniversidad de Jaén. Departamento de Filología Inglesaes_ES
dc.date.accessioned2012-12-18T14:00:55Z-
dc.date.available2012-12-18T14:00:55Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.isbn8484392171-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10953/427-
dc.description.sponsorshipTesis Univ. Jaén. Departamentoes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherJaén : Universidad de Jaénes_ES
dc.rightsLicencia Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es_ES
dc.subjectInglés (Lengua)es_ES
dc.subjectDidácticaes_ES
dc.subjectLengua segundaes_ES
dc.subjectAdquisiciónes_ES
dc.subjectMaestros (Enseñanza primaria)es_ES
dc.subjectFormaciónes_ES
dc.titleLa adquisición de la interrogativa en inglés: estudio longitudinal sobre la inicidencia de una intervención explícitaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
europeana.type.TEXTTEXTes_ES
dc.subject.udc802.0es_ES
dc.subject.udc37.02es_ES
europeana.dataProviderUniversidad de Jaén. Españaes_ES
europeana.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8484392171.pdf3,28 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright